Двигун Weima WM178F дизельний 6 к.с. вал 25.00 мм.- шлiц

012622
Ми являємось офіційним дилером торгової марки Weima (Вейма) в Україні
Є в наявності

Цена актуальная
10313 грн
В кредит До побажань
  • Доставка
  • Варіанти оплати
  • Повернення товару
  • Гарантія
  • Інші категорії з цим товаром
  • Самовивіз із магазину Безкоштовно
    По Києву: Безкоштовно
    На відділення Нова Пошта: Безкоштовно
    Meest Express: Безкоштовно
    Кур'єром магазину по Україні: 12 грн./км
    • готівкою
    • кредитною карткою
    • оплата після отримання
    • безготівкова з ПДВ та без ПДВ
    • в кредит
  • 14 днів на повернення товарів без питань
    Правила повернення
  • Гарантія 12 місяців
Максимальна потужність, к.с.6 Паливодизельне паливо Робочий обсяг, см3296 Охолодженняповітряне примусове БрендWeima (Вейма) Гарантiя, мiс.12
  • Усе про товар
  • Відео
  • Опис
  • Характеристики
  • Відгуки (6)

Двигатель Weima WM178F находит широчайшее применения в различных сельскохозяйственных отраслях. Эту модель можно встретить в мотопомпах, генераторных установках, мотоблоках и прочей технике. Он имеет отличное тяговое усилие на любых оборотах. Высокое качество гарантируется высококлассной сборкой и узлами, которые изготовлены из прочных и надежных сплавов.

Двигатель Вейма WM178F (номиналом 6 л.с.) может работать при любых погодных условиях. Он с легкостью выдержит низкие и высокие температуры, а благодаря маслоналивному воздушному фильтру и повышенную пыльность. Эта модель отличается большой производительностью, надежностью и отличным запасом прочности. Чугунная гильза, датчик уровня масла и аварийная защита при недостатке смазочных материалов – все это еще больше продляет срок эксплуатации.

Бренд:
Гарантiя, мiс.:
12
Модель:
WM178F
Країна реєстрацiї бренда:
Китай
Країна виробник:
Технічні характеристики двигуна
Кількість циліндрів:
Максимальна потужність, к.с.:
Робочий обсяг, см3:
296
Кількість тактів:
Max обороти вихідного вала, об/хв:
3600
Охолодження:
Витрата палива, <г/кВт*год:
285.6
Напрямок обертання вала з боку стартера:
за годинниковою стрілкою
Напрямок обертання вихідного вала з боку вала:
проти годинникової стрілки
Орієнтація вихідного вала:
горизонтальна
Конструкція по розташуванню клапанів у ГРМ:
верхньоклапанне
Рекомендоване масло:
напівсинтетичне SAE 10W40, SAE 10W30
Тип колінчатого вала:
Відцентрове зчеплення:
Понижуючий редуктор:
без редуктора
Діаметр вала, мм:
25.00
Довжина вала, мм:
33
Система запуску:
Декомпресор:
ручний, з автоматичним поверненням важеля
Балансувальний вал:
є
Повітроочисник:
с масляною ванною
Місткість паливного бака, л:
3.5
Система змащення:
змащення під тиском (масляний насос)
Обсяг масла в картері двигуна, л:
1.1
Рівень шуму, дб (А):
95.5

5.00
Середня оцiнка
6 Відгуків
4 Зiрки
0
3 Зiрки
0
2 Зiрки
0
1 Зiрка
0
Брал себе специально на редукторный мотоблок, покупкой остался доволен. По сборке почти все эти китайские двигатели являются аналогами Хонды, про Вейму могу сказать что очень качественный Китай, поэтому получить хороший китайский аналог Хонды всегда приятно. По обкатке проблем не возникло, техникой Вейма пользуюсь уже давно.
Качественная и приятная сборка, установка без проблем, да и думаю запчасти найти будет незатруднительно
Мне неудобно когда масляная ванна закрыта, так же труба выхлопная без защиты, при работе дыма больше и он идёт не вверх а тебе в лицо, но к счастью проблемы решаемые самостоятельно.
Купував його собі аби встановити на культіватор, двигун мушу сказати універсальний, розрізи під шурупи підійшли ідеально, а не так як воно буває зазвичай. Встановив без проблем техніка своєю роботю повністю влаштовує.
Збірка та потужність, ціна нормально, універсальність двигуна при встановці, зручний при роботі за культіватором
Шнур стартеру дуже тонкий
Купував собі на заміну двигуна у Вейми в моделі WM610B, там до цього стояв дизель, рішив трохи зєкономить та придбав собі бензин, замінив перехідну плиту, хоча ії можна було й підшліфувати, й користуюсь як і раніше після обкатки. В цілому покупкою задоволений.
Не такий шумний як дизель
Ну усі недоліки бензинового тут, як то на горку підійматись невдобно, тому що треба підгазовувати, так і палива жре багатецько
Покупал себе на мотоблок, после того как угробил свой двигатель Кентавр предыдущий, это был дВз-300Д. И что же я могу сказать, после распечатки появилось ощущение будто бы их собирали на одном заводе, с рядом некоторых отличий. Даже визуально похожи, но вот например в Веймочке получается масланная ванночка закрытого типа, что с одной стороны удобнее потому что защищена от механических повреждений, но с другой стороны проверять уровень масла не всегда удобно. О качестве сборки и речи не идёт, по ощущениям от работы они полностью идентичны, в принципе Кентавр мне нравился, и помер он не сам а угробил его лично я по своей не осмотрительность. Рекомендовать к покупке могу.
Як заміна моему старенькому Кентавру підійшов ідеально, я повністю задоволений роботою двигуна, таке відчуття ніби нічого й не міняв.
Встав як рідний, не довелось міняти пластину та заточувати шкіф, сам користивувся мотоблоком Кентавр МБ 2070Б, там стояв двигун ДБ170, по суті майже одне й те ж саме що цей, але Вейма краще
Мене все влаштовує
Купил себе для мотоблока МТЗ 05, в качестве замены умершего движка уд15. Подошёл после того как поменял переходную плиту, встал почти как влитой, заводиться отчень легко с полуоборота, в особенности по сравнению с моим старым советским. К попкупке могу только рекомендовать.
Ви користувались продуктом?

Розкажіть нам щось про це та допоможіть іншим прийняти правильне рішення

Написати відгук

Інші моделі цього виробника

  • Ви дивилися на сайті
  • Хиты продаж
  • Дивіться в інших регіонах